Chimpers و Nouns Deli برای برگرهای Web3 در استرالیا همکاری می‌کنند

اگر شما هم از علاقه‌مندان به برگر، هنر و جامعه هستید، بهتر است به فکر رزرو بلیت به استرالیا باشید.

در ماه آوریل، پروژه NFT به نام Chimpers و Nouns Deli، رستورانی که توسط Nouns DAO حمایت می‌شود در ملبورن، قدرت‌های خود را متحد کرده‌اند تا برگر مشترکی را همراه با یک اثر هنری دیجیتالی انحصاری راه‌اندازی کنند.

در قلب اصول و فلسفه Nouns DAO، تعهد به CC0، نوآوری، کالای عمومی و جامعه قرار دارد؛ فلسفه‌ای که توسط Nouns Deli جسمی شده است. با وجود اینکه این دلی تنها بیش از دو ماه سن دارد، به مرکزی برای جامعه وب3 در ملبورن تبدیل شده است، که نه تنها هواگی‌ها و برگرهای خوشمزه‌ای را سرو می‌کند، بلکه به عنوان پلی بین دنیای ملموس و دیجیتال نیز عمل می‌کند.

انتشار ماهانه “هنر دلی” توسط Nouns Deli بیانگر این اصول است، که سکویی برای همکاری و به اشتراک‌گذاری آثار هنری منحصر به فرد “نونیش” بین هنرمندان و جوامع فراهم می‌کند.

برجسته‌ترین رویداد این ماه، همکاری هیجان‌انگیز با Chimpers است که توجه را به هنرمند Timpers، یکی از هنرمندان اصلی Nouns DAO و بنیان‌گذار Chimpers جلب می‌کند.

برگر محدود !CHOMP توسط Chimpers در منوی Nouns Deli در ماه آوریل قرار دارد. انتظار می‌رود که برگر دوبل خوشمزه‌ای با پنیر آمریکایی، کاهو، گوجه فرنگی و پیاز، در بسته‌بندی سفارشی که شامل یک QR کد برای ایجاد اثر هنری انحصاری توسط Timpers باشد.

این اثر هنری در پلتفرم Base به عنوان یک نسخه باز در تمام ماه قابل دسترس خواهد بود تا همه شانس مشارکت داشته باشند. کسانی که این اثر هنری را ایجاد کنند، در قرعه‌کشی برای برنده شدن یک NFT برگر Giga Tier 2 از Chimpers وارد خواهند شد که لایه‌ای از هیجان را به این همکاری اضافه می‌کند.

87Bones، بنیان‌گذار Nouns Deli، از این همکاری ابراز هیجان کرده است.

او گفت: «من از این همکاری بسیار هیجان‌زده‌ام. Nouns Deli مکانی است که جوامع در آن گردهم می‌آیند. کار با افراد مستعد پشت Chimpers و Timpers یک رویای تحقق‌یافته است و من مشتاق دیدن جادویی هستم که با همگرایی هنر، غذا و جامعه رخ خواهد داد.»

Timpers افزود: «به عنوان یک هنرمند که از ابتدا با Nouns DAO درگیر بوده‌ام، دیدن ادغام هر دو برند در یک فعال‌سازی جسمی سرگرم‌کننده که غذا، جامعه و هنر دیجیتال را ادغام می‌کند، هیجان‌انگیز است.»

این فعال‌سازی در زمینه استراتژی بزرگ‌تر Chimpers برای زنده کردن برند با قرار دادن آن در مکان‌های معنادار، از جمله نمایشگاه لایسنسینگ لاس وگاس که در ماه مه برگزار می‌شود، اتفاق می‌افتد.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید