وبلاگ

پلتفرم های متداول برای خرید وفروش NFT

۱. OpenSea: پلتفرم OpenSea یکی از معروف‌ترین و بزرگترین بازارهای NFT است. این پلتفرم به کاربران امکان می‌دهد NFT های خود را خرید و فروش کنند و همچنین به عنوان یک بازار متن باز برای توسعه دهندگان NFT عمل کنند. با استفاده از OpenSea، هر فرد می‌تواند به راحتی از مجموعه‌های هنری دسترسی پیدا کند و آن‌ها را خریداری کند.
۲. Rarible: Rarible یک پلتفرم بازار متن باز برای خرید و فروش NFT است. این پلتفرم به کاربران امکان می‌دهد NFT های خود را ایجاد، فروش و خریداری کنند. از آنجا که Rarible یک بازار متن باز است، هر شخصی می‌تواند مجموعه NFT خود را ایجاد کرده و آن را برای فروش قرار دهد.
۳. SuperRare: SuperRare یک پلتفرم بازار NFT است که تمرکز اصلی آن بر هنر است. این پلتفرم برای هنرمندان عرضه و فروش نسخه‌های منحصر به فرد از آثار هنری است. با استفاده از SuperRare، هنرمندان می‌توانند آثار خود را برای فروش قرار داده و درآمدزایی کنند.
۴. NBA Top Shot: این پلتفرم معروف برای خرید و فروش کارت‌های NFT ویدیویی است. NBA Top Shot به کاربران این امکان را می‌دهد تا کارت‌های NFT از لحظات مهم بازی‌های بسکتبال NBA را خریداری کنند و در مجموعه خودشان جمع کنند. بازیکنان می‌توانند با خرید و فروش کارت‌های خود در این پلتفرم درآمد کسب کنند.
۵. Foundation: Foundation یک پلتفرم بازار NFT است که برای هنرمندان، خبرنگاران و سایر افراد خلاق توسعه داده شده است. این پلتفرم به کاربران امکان می‌دهد آثار خود را خلق و فروش کنند. Foundation به عنوان یک بازار با دسترسی محدود عمل می‌کند و برای ورود به آن نیاز به دعوتنامه دارید.

اشتراک گذاری:

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

در صورت نیاز به مشاوره می توانید فرم را تکمیل نمایید و یا با ما در ارتباط باشید.